Of u nu met passie een bedrijf runt of een particulier bent, belastingen maken nu eenmaal deel uit van ons leven.

We krijgen allemaal met belastingen te maken. Loopt u met vragen rond of twijfelt u bijvoorbeeld over een aangifte of toeslag? Doe u zelf niet te kort. Geelkerken Adviseurs weet door de jarenlange ervaring raad. Wij verzorgen het hele scala aan belastingen. Wij bekijken graag uw vraag, kijken met u mee of ondersteunen u waar mogelijk, op een zo breed mogelijk gebied. Daarnaast staat het inspelen op de actualiteit met stip op één.

Als er actuele wijzigingen zijn op belastinggebied, sturen wij zoveel als mogelijk een informatiebrief, zodat u weet wat er staat te gebeuren of welke gevolgen het voor u kan hebben. Om u goed en professioneel van dienst te zijn en actueel te blijven, houden wij onze kennis actueel door middel van vakliteratuur en bijscholing.

Omzetbelasting
Wij verzorgen uw bedrijfsadministratie per maand, per kwartaal of per jaar. Per periode verwerken wij uw gegevens en berekenen uw omzetbelasting. Na berekening van uw omzetbelasting stellen wij de aangifte op. Na uw akkoord zal deze aangifte worden verzonden naar de Belastingdienst. Hiervoor maken wij gebruik van software, waarmee wij direct in verbinding staan met de Belastingdienst. Wij nemen deze elk kwartaal terugkerende verplichting graag uit handen, zodat u kunt blijven ondernemen.

Indien u zelf als ondernemer altijd uw aangifte omzetbelasting verzorgt, maar hierbij advies wil inwinnen of een vraag heeft, kunt u altijd contact met ons opnemen. Wij ondersteunen u graag.
Vennootschapsbelasting
Wij verzorgen ook de jaarrekening en resultaataangifte (aangifte vennootschapsbelasting) van bedrijven met een vennootschapsvorm.

De vennootschapsbelasting is een belasting die door de Belastingdienst wordt geheven over de winst van uw onderneming. Mits deze in ons land gevestigd is of naar Nederlands recht opgerichte rechtspersonen. In de praktijk vraagt het correct opstellen van uw aangifte Vennootschapsbelasting om kennis. Wij ontzorgen u daarbij graag.
Inkomstenbelasting
Wij verzorgen voor u de aangifte inkomstenbelasting. Dat doen we voor particulieren, zzp’ers, eenmanszaken en directeur-grootaandeelhouders. Wij verwerken uw gegevens, inclusief het aanvragen van eventuele toeslagen, zoals: huurtoeslag, zorgtoeslag, kinderopvangtoeslag, kindgebondenbudget en de voorlopige aanslag en/of teruggave. We kijken kritisch naar de mogelijkheden, want ook u als particulier kan mogelijk profiteren van een nieuwe situatie. Bijvoorbeeld als het inkomen jaarlijks sterk verschilt, kan dat invloed hebben op uw toeslag(en).

Nadat alle door u aangeleverde gegevens zijn verwerkt gegevens zijn verwerkt, ontvangt u van ons een voorlopig rapport inkomstenbelasting, waarin alles overzichtelijk staat weergegeven. Na uw akkoord verzenden wij uw aangifte naar de Belastingdienst, hiervoor maken wij gebruik van software waarmee wij rechtstreeks in verbinding staan met de Belastingdienst.

Heeft u vragen n.a.v. het bovenstaande of zou u graag meer informatie ontvangen?
Bekijk dan onze veelgestelde vragen of neem contact met ons op:

Geelkerken Adviseurs
Bel 0317-312049