Geelkerken Adviseurs staat al 53 jaar garant voor een optimale dienstverlening.

Het bevlogen en vakkundige team stelt jou als klant daarbij altijd centraal. Dat is het vertrekpunt, elke dag weer. Het team heeft niet alleen kennis van zaken om je snel en adequaat van dienst te zijn, het speelt daarnaast soepel in op de actualiteit. Tegelijkertijd houden de adviseurs de lange termijn altijd in het vizier, want haastige spoed is zelden goed. Dankzij een enorm netwerk kunnen wij, waar dat nodig is, terugvallen op externe sociale partners. Geelkerken is sterk in: belastingaangiftes, pensioenadvies, juridisch advies, fiscaal advies, bedrijfskundig advies, ontzorgt bedrijven op het gebied van personeel en organisatie en is graag je luisterend oor op het gebied van bedrijfsvoorlichting.

Geelkerken Adviseurs is aangesloten bij NOAB (Nederlandse Orde van Administratie- en Belastingdeskundigen). Dit is dé branchevereniging voor kantoren in de administratieve en fiscale dienstverlening die zich richten op zzp’ers en mkb’ers. Aangesloten leden staan zzp’ers en mkb’ers op een deskundige en vertrouwelijke wijze bij. Daarom dragen zij het NOAB-kwaliteitskeurmerk. Dit NOAB-keurmerk heeft tal van voordelen!

Wilt u meer informatie over de NOAB, bekijk de website: www.noab.nl

Heeft u vragen n.a.v. het bovenstaande of zou u graag meer informatie ontvangen?
Bekijk dan onze veelgestelde vragen of neem contact met ons op:

Geelkerken Adviseurs
Bel 0317-312049