Loopt u rond met een fiscale vraag welke direct of indirect met belastingen te maken heeft?

Door onze jarenlange expertise zijn wij daar goed van op de hoogte en geven advies op maat. Als u bijvoorbeeld bedrijfseconomisch actief bent, of plannen heeft om een bedrijf te starten is fiscaal advies noodzakelijk. Wat is de juiste bedrijfsvorm fiscaal gezien? Start u een eenmanszaak, een besloten vennootschap of ziet u meer in een vennootschap onder firma? Of is er sprake van een zakelijk conflict en zoekt u naar de beste oplossing?
Onze adviseurs kijken naar de volledige situatie. Zo brengen we in kaart welke mogelijkheden voor u het beste zijn, zodat u aan uw belastingplicht op een correcte en voor u meeste gunstige manier kunt voldoen. Bovendien kijken we direct naar de civielrechtelijke consequenties. Wij staan open voor een persoonlijk gesprek, bij ons op kantoor of bij u thuis. Maak gerust een vrijblijvende afspraak.

Heeft u vragen n.a.v. het bovenstaande of zou u graag meer informatie ontvangen?
Bekijk dan onze veelgestelde vragen of neem contact met ons op:

Geelkerken Adviseurs
Bel 0317-312049