In privé en zakelijke omgeving kunnen zich eventueel situaties voordoen waarbij u graag juridisch advies wil inwinnen.

Zo heeft een echtscheiding een grote impact, zowel emotioneel als financieel. Wij kunnen u begeleiden tijdens deze lastige fase. Wat zijn de gevolgen voor uw persoonlijke situatie? Wat is uw juridische vermogenspositie na de scheiding? Onze rol is om uw situatie volledig in kaart te brengen als voorwerk voor de advocaat. Daarnaast bieden wij ook mediation aan ter ondersteuning. Wij beschikken over de nodige expertise.
Daarnaast zijn we ook uw partner als het gaat om zakelijke kwesties. Wat zijn de juridische gevolgen bij het aangaan of beëindigen van een overeenkomst? Hoe kunt u dit zo soepel mogelijk laten verlopen, met zo min mogelijk financiële schade? Bijvoorbeeld wanneer u als zakenpartners een vennootschap onder firma op wilt richten of uit elkaar wilt gaan. Neem voor al uw juridische vragen contact op. We nemen graag vrijblijvend de tijd voor een oriënterend gesprek.

Heeft u vragen n.a.v. het bovenstaande of zou u graag meer informatie ontvangen?
Bekijk dan onze veelgestelde vragen of neem contact met ons op:

Geelkerken Adviseurs
Bel 0317-312049