Na een werkzaam leven wilt u kunnen genieten van uw ‘oude dag’. Daarom is een goed pensioen erg belangrijk.

Dat begrijpen wij als geen ander. Op basis van uw persoonlijke situatie bekijken wij graag uw mogelijkheden en adviseren wij u graag over het optimaliseren van uw oudedagsvoorziening. Welke fiscale vragen brengt dat met zich mee? De praktijk leert dat uw pensioen bestaat uit vele, fiscale en niet-fiscale, componenten. Dat vraagt om een goede voorbereiding. Het is belangrijk om op tijd over uw financiële toekomst na te denken.
Dat geldt zowel voor particulieren als ondernemers. Sterker nog, een pensioen kan invloed hebben op de toekomstige financiële situatie van uw partner, kinderen of zakelijke compagnon. Ons advies: neem nu de tijd voor een tussentijdse check (link naar contactpagina). Dan brengen wij alles in kaart en adviseren u om de juiste strategie uit te stippelen.

Heeft u vragen n.a.v. het bovenstaande of zou u graag meer informatie ontvangen?
Bekijk dan onze veelgestelde vragen of neem contact met ons op:

Geelkerken Adviseurs
Bel 0317-312049